Charter: Hauptarchiv - Urkunden (1177 -1526) 554
Signature: 554
Add bookmark
Edit charter (old editor)
1360 VII 31, Wien
Jans von den Minnern Pruedern zu Wienne gibt nach dem Gebote Herzog Rudolfs IV. Hainreichen dem Vaschang, purger zu Wienne, schilter Herzog Rudolfs IV., und seiner Hausfrau Katrein ½ lb dn. gelts ewiges purchrechts von ihrem Hause, das gelegen ist auf der Renngassen gegen den Schotten u/ober an dem Ekke zunachst hern Ulreichs haus von Hasslawe, um 4 lb dn. abzulösen.Source Regest:
Quellen zur Geschichte der Stadt Wien, Bd. II/1, Nr. 554
Quellen zur Geschichte der Stadt Wien, Bd. II/1, Nr. 554
Current repository:
Wiener Stadt- und Landesarchiv
Wiener Stadt- und Landesarchiv
Drei anhangende Siegel: 1. sechseckig, Bruchstück, 2. dreieckig, beschädigt, 3. rund.Besiegelt mit den Siegeln: 1. des Ausstellers, 2. seines (Bruders) Vetters
- notes extra sigillum:
- Dorsual: Littera exsolutionis mediae librae R.........ni Johanne mel...... apud fratres minores .......... Jacobi Hainrichen Vaschang ablöss brieff uber ain halb phundt Wienner phenning geldts purgkhrecht welches Hannsen von Minnern bruedern auff seinem haus auff der Renngassen gegen Schotten über verschriben gewest. Datum freitags vor (sic!) Jacoby (VII 24) im 1360ten jar.


Ich Jans von den Minnern Pruedern. zu Wienne. und mein erben. vergechen und tuen chunt. mit disem brief allen den. di in sechent. ader hörent lesen di nu lebent. und her nach chomftich werdent. daz wir dem erbern manne Hainreichen dem Vaschanng purger zue Wienne. zue den zeiten Schilter. unsers genaedigen herren. des Hoechgeporn Fuersten Hertzog Ruodolfs zue Oesterreich. zue Steyr. und zue Kernden. und vrawn Katrein seiner hawsfrawe. und ieren erben. ab zue chauffen. und ab zue loessen haben. gegeben. ein halb phunt wienner pheningen gelts ewiges puerchrechts. auf ierem haus. daz gelegen ist. auf der Renngazzen. gegen den Schotten uber. an dem Ekke zunachst hern Ulreichs haus von Hasslawe. umb vier phunt wiener pheningen. der wir gar und gaentzlichen. verricht und gewert sein. als ez der Hertzog gewaltichlichen. allen leuten. armen. und reichen. in der Stat. und vor der Stat. zue Wienn vestichlichen gepoten. und geschafft hat. daz allermaenichlich sulle ablossen. ein ewiges phunt gelts purchrechts. imer mit acht phunten wienner pheningen und nicht tewerr. und des niempt sol wider sein. pei der puezz. fomftzehen phunt Goldes. und sol auch ich vorgenanter Hans von Pruedern. und mein erben. hintze dem egenanten Hainreichen. dem Vaschanngen. und hintze. vrawen Katrein seiner haus-frawen. und hintze. ieren erben. umb daz vorgenant. halbe phunt gelts. auf ierem haus. ader swer daz. egenant ier haus. nach in besitzt. ader inne hat. gantze. und gar. ewichlichen von uns ledich und frey sein. und nimermer dhain ansprach auf dem vorgenanten haus von uns dar umb gewinnen. weder vil nach wenich. und ob fuerbaz. icht brief dar uber her fur chaemen. di sullen alle toed sein. und dhain chrafft nicht mer haben, und des zue uerchund geben wir den brief versigelt mit unserm Insigel. und meins vetern Insigel. herrn Ulreich von Pruedern. und mit des erbern mans Insigel. Fridreichs des Goldslacher. purger zue Wienne. di der sache gezeug sint mit ieren Insigeln. Der brief is gegeben. zue Wienne. nach Christes gepuerd. dreutzechen hundert iar. dar nach in dem sechtzkistem iar. des vreitags nach sand Jacobs Tag, des Heiligen zwelif . poten.
Source Fulltext: Peter Peusquens
Original dating clause: zu Wienne, des vreitags nach sand Jacobs tag, des heiligen zwelifpoten.
Editions:
- Jahrbuch der kais. Kunstsamml. 18b, no 16026 Regest.
Places
- Wien
Wiener Stadt- und Landesarchiv, Hauptarchiv - Urkunden (1177 -1526) 554, in: Monasterium.net, URL <https://www.monasterium.net/mom/AT-WStLA/HAUrk/554/charter>, accessed 2025-03-14+01:00
You are copying a text frominto your own collection. Please be aware that reusing it might infringe intellectural property rights, so please check individual licences and cite the source of your information when you publish your data
The Charter already exists in the choosen Collection
Please wait copying Charter, dialog will close at success