Histoire du Limbourg, Nr. CCLVI. , S. 319
Histoire du Limbourg, Nr. CCLVI. , S. 319

Nclzs Jebans, par la grasce de Diu dus de Lotbuiringe et de Brebant, fesona savoir à tous lie sil avient par kequonques manires ce soit, soit par puia ou par were, que nous soyuina) tenana de Rode, de Saint Plou- voir, et d'autres villes, leskelles reverena peires nostres tréa cbien fréres Jebana par la grasce de Dieu, veskes de Liege caleingbe, pour les rsisona de ce Itil diat ke par le coutumet de l'empire de Allemeigne li sunt escbeues de le mort le contessc de Gbetre, nous proumetona et avona enconvent sour le féautei ke nous li devons, ke nous len metrona en possession et en tenure , par insi ke ae nous poons monstreir par cbartres ù otrement ke nous i ayons millieur droit ke nostres sires et fréres devant dit nuit; IIb le nous doit rendre sans contredit. En tes- mongnagne de la kele cboese nous avons saellés ce presentes letres de nostre sael ki furent donneis l'an de l'incarnation nostre Signeur Mil Dois Cent Qwate Vina et Trois, le merereidy aprés le Suint Luc ewan- gueliste (20 octobre).
Copié sur b'original, provenant des arcbives de la catbédrale S. Lambert, conservé au jourd'bui au dépôt des arcbives de la pro vince de Liége. Le sccau du duc, en cire jaune, bien conservé, pend à la cbarte par une double queue de parcbemin. Willems loe. cit. n° 43 p. 422.
Ernst, Lavalleye: Histoire du Limbourg, vol. 6, 1847 (Google data) CCLVI. , in: Monasterium.net, URL <https://www.monasterium.net/mom/HistoireLimbourg/befe9dc3-74dc-424e-bfcf-3788cfdcc6e1/charter>, accessed 2025-04-09+02:00
The Charter already exists in the choosen Collection
Please wait copying Charter, dialog will close at success