Novissima Scriptorum ac Monumentorum rerum Germanicarum, Nr. XXV. , S. 312
Novissima Scriptorum ac Monumentorum rerum Germanicarum, Nr. XXV. , S. 312
.A.ubers Par le Grace de Dieu Dus de Baviere Comtes Palatins dou Rin de Hainnau Hollande Zelsande et Sires de Frise. Savoir faisons a tous que Comme no predecesseur et nous de nos temps ayent fait foy et hommage as pridecesseurs Rois de france Iadis de bonne memoire asquels nostre sire Dieus facìie boine Merchit de tres excellent tres grant et tres poissant Signeur et prinche Monsieur Le Roy et ossi en teniens avoir fait devoir a luy atenlr en Comteit et en nobleche de Baronine celle partie del Osirenant qui doit iestre tenue dou Royaulme et Sans Riens estendre as coses dehors le Ro yaulme et que le ne portail aucun prejudice de Sur telle fourme que quatre prud hommes devoient i estre pris, deus de par les pre- dicesseurs dou dit Monsieur Le Roy et deus de par nos dits predi- eesseurs et ainsy fust accordet de monsieur Le Roy Chirles Dairain trespasset et de par nous pour enqucrre le verité quel cosc del Ostre- jymt doit iestre tenue dou Royaulme et quelle cose non cn le maniere que toutscpuct plus a plain apparoir par plusieurs Lettres Scellées des dits predicesseurs Monsieur le Roy q-i Sont en notre tresorie deHayn- oau et Soitensi que le avant nomet Monsieur le Roy nous aff fait Som mer et ïlequerre et ossi a notre tres chier et tres amé sils Guillaume de Baviere Conte d'ostrevant et Gouverneur de notre dit pays de Haynnau de aller par devers luy faire foy et hommage de le Contet d'ostrevant De vant le XV. Iour dou mois de Septembre prochainement venant Si qu'il puet apparoir par Lettres patentes de che faisans expresse mention et Scellées dou Scel Monsieur le Roy Assavoir est que pour tant que le ditte Conté d'Ollrevant ennomet enSignourieossybiencequi pooit i estre tenut de Monsieur le Roy comme en aotre maniere pour L'augmen- tation dou Mariage de cotre dit sil faite a notre tres chere et tres
M 2 amée
9*
amée fille se Compaigne fille de notre tres chier et tres amé frère le Duc de Bourgoingne Donasmes, Concedasmes et accordasmes coin» me il puet apparoir par Lettres pour le faittes nos grés accors et vo- lentés est que nos dis tres chier fils en face et puist faire foy et hom mage au dit Monsieur le Roy et plain de voir en le manière que nos prediceffeurs et nous le poons avoir fait Si qu'il puet apparoir par Lettres comme dit est et en tant qu'il nous touche ou poroit tou- chier par quelconque voies et manière que ce Soit ou puist i eltre nous avons Donnet et donnons plain poviretauctorité Elpeciale par ces présentes a notre dit tres amé fil de ce faire et Si nous sommes obligiet et obligons, promettons et avons en Convent loyalment et en bonne foy de avoir agréable et faire tenir a tousjours ferme et estable tout ce que par no dit fil en Sera fait Selonc les Deviies des sus Escriptes Sans enfraindre ne aller a rencontre en manière aucune par le tesmoing de ces Lettres Scellées de no Scel Donné a le haye cn Hollande le Vingt Septième Iour d'aoust ían Mil trois cent Qua tre Vingt et Onze.
Plus bas est Escript, Dou Commandement Monsieur le Duc presens de Sen Conseil le Signeur de Gazebeke le Seigneur de Tra- zegnies le Seigneur de Senzelles Bailli Colart hagnet Rechepveur de Haynnau et Iacques Barret. Signé I, Cambers. et Meffire de Gonmeigniez.
V. Pfeffel.
Collationné a L'Original en Parchemin Scelle d'un petit scel Reposant En la Chambre des Comptes du Roy a Lille le 10 Iuin 1770.
Godefiroy
Scriptorum ac Monumentorum rerum Germanicarum, ed. Fischer, 1782 (Google data) XXV. , in: Monasterium.net, URL </mom/MonGermanicarum/ffbb25f4-ab1e-433c-9056-d65663745661/charter>, accessed at 2024-11-21+01:00
The Charter already exists in the choosen Collection
Please wait copying Charter, dialog will close at success