useridguestuseridguestuseridguestERRORuseridguestuseridguestuseridguestuseridguestuseridguest
Charter: Baumgartenberg, Zisterzienser (1149-1708) 1358 VII 12
Signature: 1358 VII 12
no graphic available
Zoom image:
Add bookmark
Edit charter (old editor)
12. Juli 1358
Satzbrief von Martin Fleischess um das halbe freieigene Lehen zu Kolbing an Herrn Jansen den Pehaim, Subprior des Klosters Baumgartenberg.
Source Regest: 
OÖUB 7 (Wien 1876) S. 584f., Nr. 575
 

cop.
Kopialbuch des Klosters Baumgartenberg vom Jahre 1511

    x
    Ich Mertl Vleischess vnd mit mir meins brueder chinder vnd all vnnser erben veriehn offenwar vnd tuon chundt, das wir gesatz (sic) haben hern Jannsen dem Pehaim zu den zeiten subprior ze Pawngartenperg vnnsers freyen aigen das lehn halbs zu Cholwing, da aufsitzt Anndre der Welser vnd dient von demselben tail sechs schilling phenning, mit allem dem recht vnd mit allen den nutzen (wie) wir es selber haben gehabt ze holtz ze veld versuecht vnd vnuersuecht, vmb sechtzig vnd newn phunt alter wiener pfenning der wir gantz vnd gar gewert sein also beschaidennlich, wann wir jn jn drein jarn dieselben phenning wider geben, so ist vns das vor genant lehn wider ledig als ee. Geb wir in aber der phenning in drein jaren nicht wider, so ist hinfuerbas das lehn sein lediger chauf vnd sein freis aigen vmb dieselben phenning, vnd sull wir auch des offt genanntn lehn sein scherm vnd gwer sein nach lannds recht fuer alle ansprach. Geschaech aber im kain irrung an demselben lehn von vns oder von vnsern erben da er schaedn an naem, das sol er haben auf aller der hab di wir haben in dem lannd ze Oesterreich, vnd sol schadens vnd haubtguets dauon bekomen mit des chloster vogts hilffen wir sein lebentig oder tod. Wir offenn auch das, ob der vorgenannt her brueder Jans nicht waer so sol dann der abbt vnd der conuennt ze Pawngartenperg alle die recht haben vmb die phenning die vor geschriben steennd. Darueber das die red staet vnd vnuerchert beleib, geb wir in den brief versigelt mit meinem anhangunden jnnsigel vnd auch mit Leutolds des Stainrewter jnnsigel ze den zeitn lanndtrichter in dem Machlanndt, der des auch zewg damit ist. Der brief ist geben nach Crists purd drewtzehen hundert jar darnach in dem acht und funfftzigisten iar an sand Margreten tag.
    Source Fulltext: OÖUB 7 (Wien 1876) S. 584f., Nr. 575

    Original dating clausesand Margreten tag



    LanguageDeutsch
     
    x
    There are no annotations available for this image!
    The annotation you selected is not linked to a markup element!
    Related to:
    Content:
    Additional Description:
    A click on the button »Show annotation« displays all annotations on the selected charter image. Afterwards you are able to click on single annotations to display their metadata. A click on »Open Image Editor« opens the paleographical editor of the Image Tool.