Charter: Oberösterreichisches Urkundenbuch, weltlicher Teil (540-1399) 1370 VII 08
Signature: 1370 VII 08
no graphic available
Zoom image:
Add bookmark
Edit charter (old editor)
8. Juli 1370, Schaunberg (Schownberg)
Graf Ulrich von Schaunberg erklärt, er werde an die Bürger von Passau keine Ersatzansprüche wegen des erlittenen Schadens bei dem Kriege zwischen dem Bischof und den Bürgern von Passau mehr erheben.Source Regest:
OÖUB 8 (Wien 1883), S. 474, Nr. 478
OÖUB 8 (Wien 1883), S. 474, Nr. 478
Current repository:
Stadtsarchiv Passau (www.kmz.de/stadtarchiv)
Stadtsarchiv Passau (www.kmz.de/stadtarchiv)
Siegel in rotem Wachs, nur wenig verletzt.
Material: Pergament
Wir graf Ulrich von Schowenberg houbtman ob der Ens verjehen und tuen kuont offenleich mit dem brief, daz sich die erbern weis lewt der purgermaister der richter der rat und die gancz gemain der stat ze Pazzaw gancz und gar mit uns bericht habent umb alle die ansprach alz wir hincz in gehabt haben von der scheden wegen dez krieges den si mit dem hochwürdigen fürsten herren Alberten bischof ze Pazzaw in dem nahsten vergangen siben und sehczigistem jar habent gehabt, und sagen auch si und ir erben umb dieselben ansprach für uns unser erben und nachkomen ledig und lozz mit urchuond des briefs den wir in darüber geben, versigelten mit unserm insigel. Geben ze Schownberg an montag vor sand Margretentag do man zalt nach Cristi gepurt tawsent drewhundert jar und darnach in dem sibenczigistem jare.
Source Fulltext: OÖUB 8 (Wien 1883), S. 474, Nr. 478
Original dating clause: montag vor sand Margretentag
Language:
Places
- Schaunberg (Schownberg)
Oberösterreichisches Urkundenbuch, weltlicher Teil (540-1399) 1370 VII 08, in: Monasterium.net, URL <https://www.monasterium.net/mom/OOEUB/1370_VII_08/charter>, accessed 2025-04-08+02:00
You are copying a text frominto your own collection. Please be aware that reusing it might infringe intellectural property rights, so please check individual licences and cite the source of your information when you publish your data
The Charter already exists in the choosen Collection
Please wait copying Charter, dialog will close at success